2012 m. rugsėjo 20 d., ketvirtadienis

Railay paplūdimio apžavėta

Džiaugsmas akims, atgaiva sielai. Ir tikrai nesistebiu, kodėl daugelis, atvykusių į šį rojaus kampelį kelioms dienoms, neplanuotai pasilieka ilgesniam laikui. Railay beach užburia ne tik savo paplūdimių grožiu, bet ir gera atmosfera. Galbūt didelio pramogų pasirinkimo čia ir nėra, tačiau nuobodžiauti tikrai netektų: aktyvaus laisvalaikio mėgėjams – tai puiki (o gal net ir pati geriausia) vieta išbandyti ar patobulinti savo rock climbing įgūdžius (ne be reikalo į šią vietą susirenka alpinistai iš viso pasaulio), o norintiems tiesiog parelaksuoti – nuostabūs paplūdimiai visai čia pat. Koh Phi Phi ir Railay skiria tik valanda plaukimo greitąja valtimi, tad jeigu kartais būdami Koh Phi Phi saloje jausite, jog jums ten per ankšta ir pavargote nuo turistų – nedvejodami šokite į pirmą valtį, plaukiančią link Railay beach. Neprašausite.

Štai kokiais vaizdais keliautojus pasitinka Railay.

Tai ta vieta, kurią prisiminsiu tik su geromis emocijomis. Iš esmės Railay beach – tai pusiasalis, nuo pagrindinės Krabi  žemyninės dalies atskirtas limestone uolomis ir pasiekiamas tik valtimis. Vykdami į šį pusiasalį būsite išlaipinti Railay East pusėje, kuri daugiau atlieka mini uosto funkciją.

Railay East paplūdimys.

Kaip tikros backpacker'ės, skaičiuojančios pinigėlius, išsiklausinėjome vietinių, kur būtų pigiau apsistoti, ir įsikūrėme Railay East pusėje. Tačiau mūsų biudžetinis bungalas ir vaizdai per langą niekuo nenusileido kelių žvaigždučių vardo vertiems viešbučiams:)

Toje pačioje pusėje, vienoje siauroje gatvelėje, vingiuojančioje palei krantą, atradome ne tik jaukių kavinukių, bet ir smagių barų, kas vakarą lankytojus bandančių pritraukti ugnies šou pasirodymais bei vakarėliais iki paryčių. Nors mūsų viešnagės metu Railay pusiasalyje skaitėsi low-season, tačiau pramogų užteko. Kojeles pamiklinom ir mes:) Patį pirmąjį vakarą išėjusios pasižmonėti netyčia papuolėme į ladyboy gimtadienį (na ir pataikyk tu man). Atvirai kalbant, iš pradžių buvo šiek tiek nejauku šokti šalia ladyboy jubiliatės(-o) ir jos(-o) draugių(-ų), bet vakarėliui įsisiūbavus jokio diskomforto nebesijautė - šokom trypėm kaip draugytės:)

Vakarinių žiburių apšviesta Railay East gatvelė.

Norintiems lepintis saule su nepakartojamais vaizdais priešakyje tektų visas penkias minutes pereiti į kitą pusiasalio pusę - ir štai jūs jau Railay West paplūdimyje. Belieka tik priiminėti saulės vonias ir grožėtis vaizdais.

Railay West paplūdimys.

Kitas, dar didesnį įspūdį man palikęs šio pusiasalio paplūdimys – Phra Nang. Šis balto smėlio ruoželis yra izoliuotas uolų ir pasiekiamas siauručiu takučiu, vingiuojančiu palei milžiniškus limestone akmenis.

Puiki vietelė popiečio kavutei.

O kai šiame paplūdimyje pamačiau įrengtas savotiškas garbinimo vietas (net nežinau kaip tiksliau būtų galima išsireikšti) savotiškam dievukui - pasidarė aišku, kodėl šis pusiasalis ladyboys taip mylimas...

Garbingoj vietoj garbingi daiktai:)

Beje, čia saulėlydžiai niekuo nenusileidžia matytiems Koh Phangan ar Koh Tao saloje. Didingos uolos įvairiaspalvio dangaus fone pučiant šiltam vakariniam vėjeliui... beveik tobula.

Dar viena backpacker‘ių mylima vieta – Ton Sai: maža įlankėlė šalia Railay West paplūdimio. Deja, bet šios slaptos viečiukės nepatikrinom, bet teko girdėti, jog tai dar vienas rojaus kampelis žemėje:) Bus proga grįžti ir tuo įsitikinti.

Taigi dvi dienas pasilepinusios saule, paplūdimiais bei ištyrusios aplinką, trečiąją išsiruošėme pasiplaukiojimui tajų laiveliu po Railay ir jį supančias saleles. Jokio skubėjimo, jokio streso, laivelio kapitonas plukdo ten, kur tik įsigeidžiame. Malonus bangų sūpavimas, šiltas vėjelis, akis džiuginantys vaizdai, smagi kompanija (plaukėme kartu su dar dviem draugais iš Venesuelos) – belieka tik mėgautis akimirka.

Dar vienas mažas pastebėjimas: turbūt iš visų vietų, kuriose teko būti Tailande, žmonės čia buvo patys maloniausi ir draugiškiausi. Todėl net neabejoju, jog šią vietą visad atsiminsiu su šypsena veide, ne tik dėl nuostabios gamtos, bet ir dėl sutiktų šiltų žmonių. O planuojantiems vizitą į Tailandą nedvejodama rekomenduočiau bent kelioms dienoms pasinerti į Railay paplūdimio kerus.