2013 m. gegužės 9 d., ketvirtadienis

Sugrįžimas į Aziją arba naujų rojaus kampelių paieškos

Šakiai-Marijampolė-Varšuva-Maskva-Honkongas-Filipinai. Ir tai buvo tik kelios stotelės, vedančios mus link kito tikslo Azijoje - link Filipinų salyno. Šį salyną, kurio atvirukinės nuotraukos puikuojasi turbūt daugelyje kelioninių žurnalų, sudaro nei daug, nei mažai - tik 7000+ salų. Tad nenuostabu, jog viena iš pagrindinių atrakcijų, siūlomų turistams – island hopping (šokinėjimas per salas). Žinoma, tai jau įtraukta į mūsų sąrašą, kaip ir įspūdingi nardymai, paplūdimio vakarėliai, vandens sporto pramogos bei įžymiosios ryžių terasos salyno Šiaurėje. Apie gulėjimą po palme ir mėgavimąsi Filipinų saule turbūt nereikia nė sakyti. Gi ant įdegio reikia padirbti :)
O idėja, vykti būtent čia, gimė dar praeitą vasarą, keliaujant po Pietryčių Aziją. Nors tuo metu Filipinams pritrūko laiko, tačiau mūsų kelionių sąraše jie liko. Prisiklausius draugų, buvusių tame rojaus kampelyje, aikčiojimų, neliko nieko kito kaip tik pačioms susiplanuoti antrąją kelionę į Rytus. O mums (man ir Vaidai) nei viena kitos, nei pačių savęs ilgai įtikinėti nereikia. O ir kelionių virusas, pasirodo, greitai užkrečiamas – šįkart į avantiūrą leidžiamės trise - kartu su kita geriausia drauge Juste. Su jumis, mano mielosios, nors į pasaulio kraštą!

Tačiau...dar neprasidėjusi kelionė galėjo greitai ir užsibaigti – pasirodo, net ir tokios keliauninkės kaip mes (sesės žodžiais), sugebam apsižioplinti. Dar tik pradėjusios planuoti šią kelionę išsiaiškinome, jog užsieniečiams vizos nereikia tuo atveju, jei viešnagė Filipinuose trunka ne ilgiau negu dvidešimt vieną dieną. Kadangi visa ši mūsų kelionė (Honkongas, Filipinai, Šiaurinis Tailandas, ir galbūt Kombodža) turėjo tilpti į daugiau mažiau vieno mėnesio laiko tarpą, tad visos vieningai ir nutarėme ilgiau Filipinuose neužsibūti. Kalbos ir liko kalbomis, kaip ir kelionės planavimas, prasidėjęs įpusėjus žiemos sezonui Alpėse... Žinojome, jog tokia kelionė tikrai bus, tik pradžiai reikia išgyventi žiemą :)
Kai jau galiausiai pradėjome rūpintis lėktuvo bilietais, vizų reikalai visai išgaravo iš galvų (o galvos tai trys!!)… Nusipirkusios visus bilietus (netgi atgalinius, kad nekiltų pagunda užsibūti Azijoje ilgiau) mintyse jau pradėjome svajoti apie balto smėlio paplūdimius ir žydrą jūrą... O bet tačiau tik. Iki kelionės pradžios likus vos kelioms dienoms nei iš šio, nei iš to man toptelėjo galvon mintis: „O kaipgi Filipinų viza?“ „Viena, dvi, trys...dvidešimt viena, dvidešimt dvi, dvidešimt trys..“- pradėjome skaičiuoti dienas Filipinuose... Ups, truputį per daug. Nors tik truputį, nors tik dvi dienos, tačiau faktas buvo tas, jog mums reikėjo vizos į Filipinus. Ir greitai! O laiko jai gauti nebuvo. Apsvarsčiusios įvairius variantus, galiausiai nusipirkome naujus lėktuvo bilietus. Ai, buvę nebuvę tie keli tūkstančiai Filipinų pesų... :) Nauja avantiūra, nauji nuotykiai bei naujos nuotraukos iš paplūdimių jau tuoj! :))